بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

بهراد من

تولد بابایی

1390/6/25 20:14
نویسنده : ریحانه
1,515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم،

امشب تولد بابائیه...

هوراااااااااااااااااااااااااااا....

بابایی 26 ساله شده..

نکته جالب اینه که امسال هم مامان زری و بابا ناصر هم مامان

شمسی و بابا رضا واسه بابایی تولد گرفتن.

یکیش 4 شنبه شب قبل از سفر بابا ناصر و مامان زری بود...

یکیش هم دیشب...

همه به بابایی یه عالمه کادو دادن به جز من!!!!

آخه چیکار کنم منو نمیبره کادو فروشی، میگه هیچی نمیخوام.

قناعتی داره این بابایی هااااااااااااااااااااااااااااااا.

اما فردا خودم با رویا میرم واسش یه عطر خوش بو میخرم آخه

طفلکی عطرش تموم شده اما به روی خودش نمیاره.

میدونی چرا بابایی اینجوری شده؟؟

..

واسه شما!!

همش میگه نی نی یه ماه دیگه داره میاد و باید پس انداز کنیم.

باشه پس انداز میکنیم اما من حتمأ باید یه عطر واسش بخرم..

وگرنه تا آخر عمرم عذاب وجدان میگیرم..

راستی...

تصمیم گرفتم یه چیز کوچولو هم از طرف شما به بابایی بدم.

علی جونم تولدت مبارک.

من و کوچولو خیلی دوست داریم و از اینکه به فکر نی نی

هستی ازت خیلی ممنونیم.

....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ریحانه
26 شهریور 90 0:01
تبریک میگم تولد همسرتونو ایشالا که با نی نی تون سه تایی روزای خوب و خوشی رو سپری کنید




مرسی عزیزم.همینطور شما.
فریده مامان تانیا
26 شهریور 90 13:12
وای تولد تولد تولد بابا ی نی نی مبارک باشه.




فریده جون من نمیتونم وارد وبلاگت بشم!!!
خاله ی امیرعلی
26 شهریور 90 23:33
مبارکه تبریک میگم عزیزم ایشالاه سال بعد با کوچولو 3 نفری جشن تولد بابایی رو بگیرید و کوچولو هم اولین کسی باشه که به بابایی کادو میده




مرسی عزیزم.
مامان نقطه
27 شهریور 90 1:02
تولد همسرت مبارک
نگفتی اون آبگوشتی که تو پست دو هفته قبل خورده بودی سرانجامش چی شد؟ هههه هههه




ممنون عزیزم.
هیچی دیگه خوردم اما بعدشم به صورت اورژانسی کلی عرق نعنا خوردم و زودی خودمو خوابوندم که متوجه چیزی نشم.
اما جای همه خالی خیییییییلی چسبید.
مامان ریحانه
27 شهریور 90 19:00
خصوصی
مامان ریحانه
27 شهریور 90 19:00
خصوصی
مامان گیسو
27 شهریور 90 21:36
سلام عزیزم
تولد همسرت مبارک
ان شاا... 120 ساله بشن
بوسسسسسس




مرسی مامانی گیسو جونم.
تینا
28 شهریور 90 15:27
آخی تولد بابا جونش مبارک ... ایشالا همیشه خوشحال باشین ... اسم نی نی ما چی شد پس ... 4 هفته دیگه میادددددددددددددددددد




ممنونم تینا جون.
ایشالا شما هم همیشه خوش باشین.
نی نی اسم نداره
علی میگه خودش بیاد اسمشم با خودش میاره!!
مامان ترنم کوچولو
29 شهریور 90 12:06
سلام گلم بازم مزاحمت شدم.من شما رو لینک کردم با اجازتونخوشحال میشم شمام این کارو بکنین.ان شاالله نینی سالم و سلامت به دنیا بیاد.




با کمال میل عزیزم.
چرا که نه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد