بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

بهراد من

مامان نشدم!!

1390/7/25 20:12
نویسنده : ریحانه
1,378 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم عزیزای دلم مهربونای مااااه و دوست داشتنی...

با کمال شرمندگی باید بگم که بنده دست از پا درازتر برگشتم

خونه و نمیدونید چقدر دیدن نظراتتون منو خوشحال و دلگرم و

در عین حال شرمنده کرد...

امروز خانم دکتر کرم نیا بعد از معاینه گفت:

عزیزم هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه زایمان نزدیکه وجود نداره.

برو خونه و تا ٣٠ مهر صبر کن.

چیکار میشه کرد؟؟نمیدونم!

واقعأ از تک تکتون ممنونم که اینقدر مهربون و خواهرانه پیگیر

هستین.

باورتون نمیشه وقتی نظرات قشنگتون رو خوندم روم نمیشد

پست بذارم که خبری از نی نی نیست.

دست تک تکتون رو میبوسم و از خدا به خاطر همتون ممنونم.

خییییییلیییی ماهین دوست جونام.

قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان فهیمه
25 مهر 90 20:19
ریحانه جون سلام:
انشالله که زایمان راحت و بدون دردی داشته باشی.
منو هم دعا کن.دعا کن نی نیم سالم و صالح به دنیا بیاد
بوس بوس




روی چشم عزیزم.
بووووووووووووووووووووس.
مامان نفس طلایی
25 مهر 90 20:27
عزیزم انشاالله هر موقع صلاحه میاد تو اغوشت




ان شاالله.
ترمه و مامانش
25 مهر 90 23:25
وای خدا دل تو دلت نیستا
ولی دل قوی دار که سحر نزدیک است
اگر چه از اول بارداری همش سحر هست و اصلا تاریکی شبی وجود نداره
هوووووم مزه مزه کن همه این خاطرات شیرین را
بعد دلت ضعف میره واسه همین ثانیه ها و روزها
بعد دلت ضعف میره واسه لحظه لحظه بودن با اون نی نی نوک طلا




ایشالا اینطور که شما میگی باشه عزیزم.
مامان ترنم کوچولو
26 مهر 90 0:34
سلام عزیزکم .فدای سرت.نی نی های این دوره زمونن دیگه اومدنشونم باید دلخواه خودشون باشهفرزند سالاریه دیگه.گذشته از شوخی خدا هر چی خیره اونو برات پیش بیاره.بازم منتظر میمونیم.با خبرای خوش و حاکی از سلامتی برگرد




مرسی عزیزم.
واقعأ هنوز نیومده داره زهر چشم میگیره...
مامانه میکاییل
26 مهر 90 0:57

من که از دلشوره مردم بابا ، اس ام اس هم دادم فیلد شد گفتم دیگه قطعیه اما عزیزم می دونی که میوه ات هنوز نرسیده که بیفته هر چی صلاحه همون می شه من که از صبر کردن بد ندیدم



الهییییییییییییییییییی.
اتفاقأ همش یاد حرفت میفتادم ملاحت جون که میوه که برسه خودش میفته.
مامان امیرناز
26 مهر 90 8:38
سلام عزیزم هر روز می ام میبینم که نازگلت اومده یا نه. ایشالا به سلامت بیاد. من و یادت نره دعام کن. راستی نگفتی چه جوری رمز بذارم؟




سلام عزیزم.
ممنون که اینقدر لطف داری .
تو قسمت نظرات وبلاگ خودت توضیح دادم گلم.
چک کن اگه نبود باز میفرستم.


آسمونی ها
26 مهر 90 11:04
سلام ریحانه جون
این نی نی شما خیلی بهش داره خوش میگذره و خیال اومدن نداره. براش توضیح بده که دنیا قشنگه... بزرگتر از دل مامانیه ... میتونی پاهات رو دراز کنی ... میتونی بازی کنی ... میتونی ...
بیچاره نی نی نمیدونه اینجا چطوریه آخه!؟!؟





راست میگیااااااااااا.
الأن میرم واسش توصیح میدم.
آسمونی ها
26 مهر 90 11:06
این خیلی خوبه چون نی نی تون داره 9 ماه و 9 روز و 9 ساعتش رو پر میکنه. تکاملش تا آخر تموم میشه. بچه باهوشی خواهی داشت.

یادت نره منو همسرم رو دعا کنی... خیلی دوستت دارم و میبوسمت.




ایشالا عزیزم.
به روی چشمم.
تینا
26 مهر 90 13:53
سلام دوست خوبم ... فدای سرت که هنوز نیومده مهم اینه که هر دوتون سالمین قربونش برم خوب دوست داره دیرتر بیاد




واقعأ...
مهم اینه که مامانش دوستای گلی مثل شما داره.
خاله ی امیرعلی
26 مهر 90 13:54
ای بابااااااااااا حسابی خورد تو ذوقما!!!
چقدر ذوق کرده بودم نی نی جون بیا دیگه اینقدر ناز نکن فدات بشم گلم هرچی خدا صلاح بدونه
نباید عجله کرد عجله کار شیطونه ولی حیف شد من امروز اومده بودم عکسای فندقی رو ببینم
مواظب خودت باش گلم




ممنونم گلم.
خاله ی امیرعلی
26 مهر 90 14:30
نظر خصوصی داری گلم
مامان امیرناز
26 مهر 90 19:53
نبود عزیز اگه ممکنه دوباره بفرس




چشم.
مامان نفس طلایی
26 مهر 90 20:21



















خاله ی امیرعلی
26 مهر 90 23:40
اپم ریحانه جون بدو بیا
نظر خصوصیتم چک کن




اووووووووووووووومدم.
مامانه میکاییل
27 مهر 90 9:27
نی نی خوشگلم
نه ماه و نه روزگیت مبارک .
ریحانه جون دو حالت داره :
1. نی نی دله مامانشو بیشتر دوست داره
2. شایدم ازتون ناراحته اسمشو قطعی نکردین
بابا بیا یه اسم بذار دیگه



)
عزییییزم تو پست جدید اسم گذاشتم...
مامان ترنم کوچولو
27 مهر 90 12:22
سلام گلم.پیدات نیس فکر کنم اندفعه که بیای دیگه مامان شدی.انشاالله.دست راستت رو سر من.




ایشالا فردا عزیزم.
به یادت هستم خانمی.
تینا
27 مهر 90 19:08
سلام گلم فکر کنم دیروز که برات نظز گذاشتم ارسال نشده ... فدات بشم اشکال نداره دیر و زود داره ... ایشالا به سلامتی دنیا میاد


مرسی خاله تینا جون گل و با محبت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد