بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

بهراد من

صبرم تموم شده...

1390/7/27 20:13
نویسنده : ریحانه
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم امشب دیگه شب آخره.

آخه نی نی دیگه 9 ماه و 9 روزه شده.

(مرسی ملاحت جون که یادت بود)

امشب میرم مطب دکتر مغازه تا واسه فردا ازش وقت بگیرم.

و اما اسم....

اسمای کاندید که بعد از تولد نی نی لای قرآن میذارم ایناس:

آرسام    نام پسر داریوش پادشاه هخامنشی

ارشیا      تخت پادشاهی

آرشا      مقدس و پاک

بهراد     جوانمرد و نیکو

کیامهر   پادشاه مهربان

خوشحال میشم نظراتتون رو بهم بگین دوستای گلم.

اما تصمیم دارم 10 روز اول محمد صداش کنم.

بازم دست همتونو میبوسم که اینقدر دوستانه منو همراهی

میکنین.

شب همگیتون خوش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

Asemuni ha
27 مهر 90 21:39
بهراد از همه قشنگتره.
نامدار باشه.
شاید این جمعه بیاید شاید ...




مرسی از نظرت عزیزم.
خاله ی امیرعلی(الهه)
28 مهر 90 0:12
سلام ریحانه جونم
فدات بشم گلم انشالاه به زودیه زود نی نیتو تو اغوشت میگیری
من اسم بهراد رو خیلی دوست دارم ولی محمد فوق العاده زیباست از بچگیم اسم محمد رو دوست دارم خیلی اسم دلنشین و خوش اهنگیه





ممنونم عزیزم نظر دادی.
zahra
28 مهر 90 9:47
سلام عزیزم بهرادقشنگیه منوهم دعاکن
آسمونی ها
28 مهر 90 10:03
نظر خصوصی
مامان نفس طلایی
28 مهر 90 11:09
سلام عزیزم محمد خیلی اسم قشنگیه و عالیه که می خوای تا چند وقت محمد صداش کنی اما تو اسمایی که گفتی من بهراد رو بیشتر دوست دارم انشاالله به سلامتی میاد تو اغوشت
آسمونی ها
28 مهر 90 12:54
سلام فکر کنم این دفعه دیگه رفتی زایمان کنی. ایشالله زایمان راحتی داشته باشی. منتظر نی نی خوشگلت هستیم تا ببینیمش. عزیزم موفق باشی. قدم نورسیده رو تبریک میگم. ایشالله این آخرین تبریک برای این نی نی تون باشه و دیگه بیاد.
مامان ترنم کوچولو
28 مهر 90 19:29
سلام عزیززم.همشون قشنگن.انشاالله الان نینی سالم و سلامت بغلت باشه.محمد که واقعا محشره.خیلی دوسش دارم گذشته از اون آرشا.
ناهید
28 مهر 90 19:35
اسم محمد که خیلی قشنگه از بین اسمای کندید به نظر من بهراد قشنگ فقط یه نظز بود.
تینا
28 مهر 90 21:57
سلام گلم ایشالا به موقعش بیاد این پسمل طلا من از این لیستت آرسام و خیلی دوست داشتم امیدوارم هر اسمی براش میذاری اقبال بلندی براش همراه داشته باشه
مامان امیرناز
28 مهر 90 22:42
سلام عزیزم الان شب حمعه است که دارم می نویسم امیدوارم که الان نی نی نازت کنارت باشه به نظر من بهراد و کیامهر از همه بهتره بوس
مامان ترنم کوچولو
30 مهر 90 7:54
سلام عزیزم.اینبار دیگه مطمئنا مامان شدی که پیدات نیست.ان شاءالله. بیصبرانه منتظر خودت و عکسای نی نی گلت هستیم.ختما تو یه فرصت مناسب جزئیات رو هم برامون بذار تا از تجربیاتت استفاده کنیم.مواظب خودتون باش
مریم
30 مهر 90 12:33
سلام عزیزمممممممممممم نینیت حتما دیگه دنیا اومده ؟؟؟؟؟؟ زودی بیا خبر بده.آفرین که ممیخوای طبیعی زایمان کنی.من که پدرم تو سزارین در اومد.هنوزم جای بخیم درد داره.
مامان نفس طلایی
30 مهر 90 12:38
عزیزم نی نی نازت بدنیا امد ؟ دلم خیلی باهاته امیدوارم صحیح و سالم الان تو بغلت باشه
سرباز کوچولو
30 مهر 90 12:49
سلام مامانی جوووووووووووووووووووووووون اییییی ببخشید جوگیر شدم خدمت شما مامانیه عزیز عرض می نمایم که اسامیه بسیار مردانه و زیبایی رو در نظر دارید نکته مهم این که این اسامی همه ایرانی هسنتد و من از این نکته بینیه شما خیلی خوشم اومده . بله جانم ما ایرانی هستیم و اسم های ما نیز ایرانی انتخاب می شن . من به پیامبرمون در حد اعلا احترام می زارم و ازش پیروی می کنم تازه خودشم گفته که از مسئولیت های والدین است که اسم مناسب واسه بچشون بذارن. و اسم مناسب در هر کشور اسمیه که اصالتا مال همون کشور باشه. من از زمانی که اعراب ایران رو گرفتن و از زنان ایرانی در توس(مشهد) برای خودشون فاحشه خانه ایجاد کردن از هرچی عربه متنفر شدم . چرا این کارو با زنای خودشون نکردن تازه مردان ایرانی حق ورود به اون مکان رو نداشتن. پیامبران همیشه برای ارشاد منحرف ترین اقوام می آمدن و این عرب ها انقدر پست و حیوان بودن که خدا بهترین و قدرتمندترین پیامبرشو واسه ارشادشون فرستاد. پس خواهش می کنم واسه بچتون اسم عربی یعنی وحشی انتخاب نکنین. فردا روز این بچه بزرگ بشه به تمامیه این مسائل فکر میکنه(مثل من که الان به دلیل داشتن یه اسم عربی هرروز با پدرم دعوا دارم و به زودی هم عوضش می کنم) بازم تشکر که با مشورت و تحقیق کاراتون رو می کنید. ای کاش همه مثل شما بودن
مامان ریحانا
30 مهر 90 12:57
کیامهر ایشالا به سلامتی دنیا بیاد بی صبرانه منتظر دیدن نی نی نازتم
مامانه میکاییل
2 آبان 90 11:54
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم چقدر ذوق زده شدم اسممو اینجا دیدم ببخشید من نبودم اما یه لحظه ازت غافل نبودم تو ذهنم همه اسمها هم قشنگ بودن امابهراد از همه قشنگ تره ایشالله نامدار بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد