بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهراد من

اینم نی نی من...

1390/7/30 16:18
نویسنده : ریحانه
2,267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی...

دوستای گلم ببخشید اگه منتظرتون گذاشنم.

خلاصه بعد از کلی کش مکش و اتفاقات نه چندان خوب منم مامان

شدم.

این عکس پسرکمه:

خیییلی پف داره و یه چشمش رو هنوز درست و حسابی باز نکرده!!

من خیییلییی سر زایمانم اذیت شدم...

طوریکه یکی از پرسنل بیمارستان که موفع زایمان حضور داشت با

دیدن حال و روز من گریه اش گرفته بود!

قضیه اینجوری بود که به دنبال سفر قریب الوقوع خانم دکتر کرم نیا

اینجانب تو هفته 40 در حالیکه 9 ماه و 6 روز داشتم تا به خودم اومدم

دیدم دکتر ندارم و قراره عین تو فیلمای قدیمی منو اورژانسی ببرن

بیمارستان و هر کی اونجا بود زحمت با دنیا آوردن نی نی رو بکشه!!!

منم که حسسسسسسسسسسسساس...

اینهمه مدت خودمو حسته کرده بودم اییییییییینهمه راه تا صارم میرفتم

به هوای دکتر کرم نیا...

در نهایت 3 شب مونده به تولد نی نی که الآن دیگه اسمش شده

بهراد تصمیم گرفتم یه سر برم پیش دکتر مغازه ای که قبل از کرم نیا

تحت نظرش بودم ...

خلاصه با علی راه افتادیم رفتیم مطب...

اونقدر برخورد و رفتار دکتر مفازه از لحلظ روانی آرومم کرد که تمام

اضطرابم از بین رفت و تصمیم بزرگ رو گرفتم:

من پیش دکتر مغازه ای تو بیمارستان فرمانیه زایمان طبیعی انجام

میدم!.................

تا اینحا خوباش بود...

قسمتای بدش باشه واسه سری دومی که یه فرصتی پیدا میکنم

تا دوباره از دست بهراد در برم و بیام بنویسم....

خیییییییییییییلی ممنون از کامنتاتون دوستان.

الآن حال هردومون خوبه و قول میدم بازم زودی بیام.

تا بعد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نفس طلایی
30 مهر 90 16:22
ای جون دلم چه گل نازی هزار ماشاالله قدمش مبارک
مامان ریحانا
30 مهر 90 16:50
وای خدای من خیلی خوشحال شدم وقتی وبلاگت باز شدو دیدم که عکس نی نی اتگذاشتی قدم نو رسیده مبارک ایشالا خوش قدم باشه ریحانه جون
zahra
30 مهر 90 22:31
تبریییییییییییییییییییییییییییییک میگم سلام خوبین؟نی نی خوبه؟ بهرادجون تولدت مبارک عزیزم خوش اومدی
خاله ی امیرعلی
30 مهر 90 22:57
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ای جاااااااااااااااااااااانم فدای هر دوتون بشم من خیلی خوشحال شدم عزیزم
ای جوووووووووووونم چه قدر خشگل چقدر ماهه این فندقی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای مامان و بهراد جون
قربونت برم مامانی حتما خیلی درد کشیدی فدات بشم ولی به درد کشیدنت می ارزید بهت تبریک میگم و خیلی خیلی خوشحالم که حال هر دو تون خوبه
اینم یه دسته گل به شما


خاله ی امیرعلی
30 مهر 90 23:43
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(?)´¯)$$ ______ ____________$$$$$$ تولدت مبارک گلم
مامان ترنم کوچولو
1 آبان 90 11:24
سلام عزیزکم.خیلی خوشحالم خودت و نی نی سلامتین.قدم نو رسیده مبارک.
مامانه میکاییل
2 آبان 90 11:59
عزیزززززززززززززززززززززززم قوربونت برمممممممممم بهراد جونم تولدت دمبارک دله همه رو آب کردی تا اومدی خوش اومدی عزیزه خاله اللهی بمیرم که سختزایمان کردی اما بعد از زایمان دیگه همه سختی ها تموم میشه
تینا
2 آبان 90 16:15
سلام ریحانه جونم تولد بهراد جونم مبارک .... عسل خاله چه نازه ... قربونش برم ریحانه جون این مدت خیلی به یادت بودم ... ناراحت شدم که زایمانت سخت بوده عزیزم ... مادر بودن سخته به خصوص اولاش اما هر روز که بگذره شیرینتر میشه میبوسمت ....
mamani helena
2 آبان 90 18:13
salam azizam che webloge zibayei va che pesare goli dari.dost dashti pishe ma ham biyayd
مامان امیرناز
2 آبان 90 19:22
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک عکس ماهشو دیدم از طرف من ببوسش ایشالا همیشه سلامت باشی
مامان نفس طلایی
2 آبان 90 21:51
اسم جدید وب مبارک حالتون خوبه ؟
خاله ی امیرعلی
2 آبان 90 23:24
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* حال مامان پسر چطوره؟
مامان گیسو
3 آبان 90 3:56
سلام عزیز دلمممممممممم چشمت روشن خانمی گل مامان تر و تازه خیلی مبارکه بهراد گلم فرشته آسمونی زمینی شدنت مبارک بوسسسسسسس
مامانه میکاییل
3 آبان 90 11:20
هههههه می بینم که سرت شلوغ شده عزیزم روز شماره سنه بهراد رو درست کن ضمنان بیا عکسه این جوجو رو بذار
فاطمه
3 آبان 90 12:07
به دنیا خوش اومدی بهراد جون،مبارررررررررررررررکه ریحانه جون،خوشقدم باشهاز زایمان میترسم،خیلی.......
مامان صبا
3 آبان 90 22:53
سلللللللللللللللللام مبارکه.
مامان ترنم کوچولو
4 آبان 90 10:33
سلام عزیزم.بیصبرانه منتظر نوشته های تکمیلی بعدیت از جزئیات زایمانت هستم.خیلی مواظب خودت و نی نی باش.منتظر عکسای جدید بهراد جون هم هستم.
منامامان الینا
4 آبان 90 11:33
سلام مامانه بهراد جون ماشالا به این بهراد جون بالاخره مامان و باباش و همه ماها رو از چشم انتظاری در آورد قدمش پر خیر و برکت باشه انشالا بی صبرانه منتظر دیدن عکسهای بعدی گل پسرمون هستیم
مامانه میکاییل
8 آبان 90 8:13
بهراد جونممممم ده روزگیت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد