بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بهراد من

مادر شدن سخته...

1390/4/6 1:16
نویسنده : ریحانه
519 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا روزارو زودتر جلو ببر تا این مدت باقیمونده هم به سرعت طی بشه. دیگه واسه دیدن کوچولوم صبر

ندارم. هر بار که تو شکمم تکون میخوره با خودم میگم کی میشه به دنیا بیاد ببینم دستاش پاهاش

صورتش چه شکلیه.niniweblog.com

الان که احتمالا شبیه فرشته هاست زیبا

حسرت به آغوش کشیدن پسرم به دلم مونده. niniweblog.com

خوش به حال مامانایی که نی نیشون به دنیا اومده.

یعنی ممکنه نی نی هم دلش بخواد زودتر به دنیا بیاد؟؟

خیلی جالبه که جنین احساس داره و درباره محیط خازج از رحم یه چیزایی میفهمه اما وقتی بزرگ

میشه دیکه هیجی یادش نیست!!

کوجولوی من مامانی و بابایی عاااااااااااااااااااااااااشقتن اونم ندیده.

               niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
6 تیر 90 22:05
سلام دوست خوبم چطوری؟ میخواستم بدونم وزنت تا حالا چقدر اضافه شده؟چند بودی و چند شدی؟ راستی عکس پست قبلیت خیلی باحاله برام جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد