بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهراد من

نظرات (38)

مامان میکاییل
10 آذر 90 10:29
واااااااااااااااااااااااااااااااااای قوربونش برم مرسی ربحانه جون خیلی حال دادی عاشقه اون عکسه بیست و هشت روزگی شم با اون لباساش . ریحانه جون سنجاق تو گردنی رو از پشته لباسش درار و آویزون کن هم سنجاقه معلوم نمی شه هم اگه خدایی نکرده سنجاقش باز بشه تو بدنه خوشگلش نمی ره . ببخشید ها !!!
سرباز کوچولو
10 آذر 90 21:54
بازم منم یادم رفت بگم : میدونید معنیه اون جمله انگلیسی روی لباس بچه در عکس دوم چیه؟؟؟؟ mommy needs a date night؟ شرط می بندم اگه می دونستی عکس رو اینجا نمی ذاشتی که همه دنیا به اضافه همسر خودت ببینه. معنیش اینه : مامان من نیازمند یک شب عاشقانه است..یک شب به یاد ماندنی این یکی از جمله های مشهور اینترنت هستش برای پیدا کردن دوست دختر و یا دوست پسر (برای خانوما البته) عذر میخام که رک حرف زدم اما اگه همچین نیتی ندارید در آینده مراقب اعمال اینترنتی خود باشید. سرباز کوچولو از دوستان خود مراقبت می کنددددددددددددد. بای
خاله ی امیرعلی
10 آذر 90 21:55
الهی من فداش بشم واااااااااااااای چقدر ماهه این گل پسر خشگل و ناز جوووووووووونم هلوی خوردنی
مریم مامان نخودچی
11 آذر 90 11:18
سلام خواهرجون خوبی؟؟؟ بهراد کوچکولو خوبه ؟؟؟؟ مارو تحویل نمیگیری؟؟؟ رفیقات زیاد شدن، اگه صلاح میدونی این رمزم بما بده...
مامان امیرناز
13 آذر 90 10:06
سلام ریحانه جون چه ماه شده این گل پسر رمز و که به ما ندادی لااقل بهمون سر بزن دلمون تنگید
مامان نفس طلایی
15 آذر 90 16:15
سرباز کوچولو
15 آذر 90 21:13
سلااااااااااااااااااااااااااام.............. یوهووووووووووووووووووووو.......... آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای///////////// کسی نییییییییییییییییییییییییییست/؟ اوخ اینجام که متروکه است. خب پس میرم پیش اونای دیگه. بای
negin
22 آذر 90 14:45
1000ماشاله 1000اله اكبر پس اون كوچولويي كه توي دل مامانش سكسكه ميكرد . بهرادجون بود؟! الهي كه هميشه سالم و تندرست زير سايه مامان و باباي مهربونش زندگي كنه.
مریم
22 آذر 90 16:10
سلام ریحانه جون . بابا بد جور کم پیدا شدی . به آراد منم سر بزن. معلومه من از تو زرنگ ترم که بیشتر بهت سر میزنم . میدونم وقت نداری . منم از صبح که پا میشم دارممیدوم تا شب ... خوشحال میشم بهم سر بزنی عکس های آرادمو گذاشتم
فاطمه
22 آذر 90 22:00
کجایی ریحانه جون؟خوبین؟پسری من به دنیا امده ها،پسر منم مثله بهراد تو جلوی سرش کچله و پشت سرش مو داره،آخی
ملی مامانه میکاییل
23 آذر 90 9:29
سلام عزیزم خوبی ؟ بهراد جون خوبه ؟ نیستی نگرانت شدم ، راستی این سرباز کوچولو کیه ؟؟؟
مامان ریحانا
23 آذر 90 16:14
سلام ماشالا چه بزرگ شده روشو ببوس
ستاره
25 آذر 90 11:22
سلام.ماشاا...پسر نازت بزرگ شده.راستی شما تو جشنوار یکسالگی نی نی وبلاگ شرکت نکردید؟.من وستاره هم تزيين خوراکي رو انتخاب کرديم کار جالبي شده حتما سر بزن.خوشت اومد کدم 140 هستش. http://s1.picofile.com/file/7213998167/666.jpg با اين لينک زودتر ميتوني طرح رو ببيني و حتما به وبلاگ سر بزن!فکر کنم خوشت بياد.ني ني نازت رو ببوس. http://setarehkocholo.niniweblog.com
فاطمه
25 آذر 90 13:24
سلام اجی جونم چه پسملی نازی داری من عاشق سرباز کوچولو هستم من لینکتون میکنم حتما سری بهم بزنید پسملی نازتم ببوس از طرف من بای
مامان نفس طلایی
26 آذر 90 11:00
مامان ترنم کوچولو
27 آذر 90 14:03
سلام عزیزم.خیلی وقته نیستی ها.منتظرتیم
ملی مامانه میکاییل
29 آذر 90 10:55
سلام ریحانه جون خوبی ؟ نگرانت شدم . دو ماهگی بهرادی مبارک باشه
نگین
29 آذر 90 22:02
سلام امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید قبلا ها سری بهمون میزدید !منتظر حضورگرمتان هتیم
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:46
بدو که روز کوتاهه پاييز آخر راهه هندونه رو اوردي؟ جوجه هاتو شمردي؟ زمستون ميآد فردا مبارک باشه يلدا عزيزم
شادی
3 دی 90 15:42
اخی...نازی
مامان علی مرتضی
3 دی 90 17:14
سلام خوبید؟ماشالله به این نی نی فضول وبامزه خدا حفظش کنه راستی به وب ماهم سر بزنید و اگه از طرحم خوشتون اومد لطفا رای بدید
مامان ترنم کوچولو
4 دی 90 12:48
عزیزم بازم که نیستی؟
مامان ریحانا
6 دی 90 10:52
سلام نیستی بهراد نمیذاره بیای کجایییییییییییییییییییییییییییییی آخه؟ دلمون تنگ شده براتون
خاله ی امیرعلی
11 دی 90 18:58
تق تق تق!!! کسی اونجا نیست؟؟؟ ریحانه جووووون؟؟؟ بهراد جووووون؟؟؟ پس کجاین شما اخه؟ چرا نیستین
مامان ریحانا
12 دی 90 17:11
سلام انگاری بهراد جون خیلی سرتو گرم کرده ها
فاطمه
18 دی 90 21:53
به به پسمل ناز نازی من اپمـــــ عزیزمــــــــــــ
فاطمه
19 دی 90 14:03
سلام عزیزمـــــــ خوبی با عکس پسر خاله و دختردایی و 2 تا از دختر خاله هام اپمــــــــــ خوشحال میشم سری بزنید منتظرتونم بابای
مامان ریحانا
22 دی 90 1:15
کجاییییییییییییییییییییییییی؟ دلمون براتون تنگ شده
ملاحت
25 دی 90 7:12
سلام ریحانه جون دیگه بی خیاله اون کامپیوتر بشین درست تمی شه بابا یعنی چی ؟؟؟
فاطمه
25 دی 90 16:32
سلام دوست عزیزمــــــ با پست جدید اپمــــــــ خوشحال میشم سری بزنید
مریم مامان آراد
1 بهمن 90 18:16
ای بابا پس کوشی دارم نگران میشم ها
فاطمه
1 بهمن 90 19:35
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست
SaRa JoOn
2 بهمن 90 20:15
سلام عزیزم خوبی؟من دختر خاله یه پسر نازم که براش یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی راستی ما با اجازتون لینکتون کردیم
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:20
سلام چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد . خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین
مامان ترنم کوچولو
3 بهمن 90 9:37
سلام مامانی چرا نیستی.نگرانت شدیم آخهتو که قبلا فعال بودی.دلمون برا بهراد جونی هم تنگیده .بیا دیگه.اومدی خبر بده.منتظرتیم
مامان ترنم کوچولو
4 بهمن 90 10:54
کجایی پس؟مردم از نگرانی
مامان ترنم کوچولو
5 بهمن 90 10:30
ممنون که جوابمو دادی و سر زدی.انشالله زود زود بهرادی جون آقا میشه و اذیتاش کمتر
سرباز کوچولو
26 بهمن 90 19:42
سلام منو از نی نی وبلاگ انداختن بیرون.... میدونین چرا؟ چون دست مدیر سایتو خوندم. اون داشت با نام جغله کوچولو کاسبی میکرد ...منم ضایعش کردم. اینا اصلا انصاف ندارن. مواظب بچه باش بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد