بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

بهراد من

آغاز هفته 35

1390/6/18 12:08
نویسنده : ریحانه
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچکولوی من که دیگه کم کم واسه خودت تو دل مامانی آقا شدی اما هنوزم

اسم نداری...

دنیای زیبا

مامانی جون داریم با هم وارد هفته 35 میشیم و من هنوز 5 هفته دیگه باید صبر کنم

تا روی ماهتو ببینم.ز

خدائیش کار آسونی نیستااااااااا....اما چارها ای جز این ندارم.(مجبوووووووووووووورم)ز

چند شب پیش وقتی بعد از 1 ساعت تلاش دیدم هیچ جور خوابم نمیبره و هر طرف

که میخوابم شما یه جور ناز میکنی تصمیم گرفتم که تو هفته 38 برم سزارین شم

تا هم زودتر بیای تو بغلم هم راحتتر بخوابم هرچند که اونموقع هم فکر نکنم بشه

خوابید...اینو مامانایی میگن که نی نیاشون اومدن.ز

دنیای زیبا

خرید سیسمونی به کلی تموم شد و دیشب آخرین چیزایی که مونده بود رو با

بابایی علی و مامان زری رفتیم خریدیم.ز

به محض اینکه سرویس تخت و کمد بیاد عکساشو میذارم تا واسه همیشه یادگاری

بشه.

دنیای زیبا

الانم طبق معمول بابایی هنور خوابه و منم واسه ناهار آبگوشت گذاشتم!!!!!ز

نمیدونم یعد از خوردنش قراره چه بلایی سرم بیاد اما مطمئنم که در حد انتحار و

انفجار خواهم خورد و بعدشم ولو میشم رو زمین.ز

دنیای زیبا

راستی مامانی الان 77 کیلو شده.(عدد قشنگیه نه؟؟؟)

ز

امشب داریم میریم خونه سارا و امیر، پاگشای من و بابائیه!!! با شکم 8 ماهه.

فکر کن...!!

ز

مامانایی که به ما سر میزنین اگه اسم اصیل ایرانی میشناسین که معنی خوب

داشته باشه کمکم کنید.

قربون اون تکونات برم شروع کردی به لگد زدن ؛

من برم یه چیزی بریزم تو شیکمم تا شما زیادی بیقراری نکردی.

دنیای زیبا

دووووووووووووووست دارم.اینقدر.........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پدرام کوچولو
18 شهریور 90 12:32
سلام چقدر خوبه که خاطرات دوران بارداریتو ثبت می کنی من هم تو این دوران خیلی حرفها داشتم که به نینیشم (این اسمیه که وقتی تو دلم بود روش گذاشته بودم)بزنم اما اون موقع با نینی وبلاگ آشنا نشده بودم .بگذریم .. می خواستم یه اسم پیشنهاد کنم همون اسمیه که می خواستم روی نینیشم بذارم ولی به دلائلی باباش موافقت نکرد اسم "سورنا " معنیش می شه قوی و توانمند و اسم یکی از سردارهای ایرانی بوده که خیلی شجاع و زیرک بوده در ضمن هم شیکه و هم کمه.امیدوارم که نی نی تون صحیح و سالم بدنیا بیاد





سلام،
ممنون سر زدین از اسم قشنگی هم که معرفی کردین ممنونم عزیزم.
خودم خیلی خوشم اومده تا ببینیم چی میشه.
مامان ریحانه
18 شهریور 90 17:26
ریحانه جون ما هم بیصبرانه منتظر بدنیا اومدن گل پسرتون هستیم
من اسم سام رو پیشنهاد میکنم




وااااای منم عاشق اسم سام هستم اما باباش میگه زیادی کوتاهه!
فریده مامان تانیا
18 شهریور 90 17:49
منم اسم مهدیس یا پونه رو بهتون معرفی میکنم
فریده مامان تانیا
18 شهریور 90 17:57
ای وای ببخشید منم گیج شدم فکر کردم دخمله مثل مال خودم خوب اسم پسر مثل المان و علیرضا و یزدان





یزدان رو خودمم کاندید کردم.
ممنون از کمکت عزیزم.
تینا
18 شهریور 90 18:15
سلام عزیزم ... آخی سیسمونی گل پسرمون تموم شد راجع به اسم عزیزم نظری ندارم چون من فقط دنبال اسم دختر بودم امیدوارم هر اسمی برای فرشته ات میذاری اقبال بلندی براش همراه داشته باشه


فداااااااااات تینا جونم.
مریم
18 شهریور 90 19:41
سلام ریحانه جونم.خوشحالم که خوبی . آبگوشت نوش جونت
من منتظر عکسهای سیسمونیمممممممممممممم


چشم گلم به محض چیدن عکساشو میذارم.
خاله ی امیرعلی
18 شهریور 90 23:21
ریحانه جونم هروقت میومدم به وبت با لبو لوچه ی اویزون برمیگشتم کجابودی جونم امشبم میخاستم برات کامنت بزارم بگم که نگران حالتم که کلی خوشحالم کردی
من اسم یزدان رو خیلی دوست دارم واقعا هم خودش هم معنیش قشنگه امیدوارم از انتخابت پشیمون نشی
اوایل که با خواهرم وبتو میخوندم اونم گفت چه اسم قشنگیه
سرتو درد اوردم ببخش جونم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
اخیییییییییییییییییییییش چسبید اخه حسابی دلتنگت بودم




سلااااااااام دوست جونم.
عزیزم جدیدأ خیلی خوابالو شدم و کمتر سر میزنم.مرسی خانمی که پیگیری میکنی.
عزیزم منم اسم یزدان رو دوست دارم اما یه سری میگن بیشتر شبیه فامیلیه تا اسم!!
به خواهری هم سلام برسون.
خیلی مرسی که سر زدی.
مامانه میکاییل(ملی)
20 شهریور 90 23:52
سلام عزیزه دلم
شروعه هفته سی و پنج مبارک
وسایله پسر خوشگلمون هم مبارک به سلامتی بیاد و ازشون استفاده کنه .
این اسمهایی که برات میذارم از دفترچه ایی که خودم یادداشت کردم شاید به دردت بخوره .
آروشا : روشنایی و نور
آرتا : در اوستا به معنی مقدس اومده
باراد : پادشاه ساسانی
رادوین : بخشنده
ساتیار : یکی از سردارانه کوروش
ارمیا : بزرگ داشته شده
رایمون : پسر باهوش
رایا : آنکه خداوند به او توجه دارد




سلام ملی جونم.
عزیزم واااااقعأ مرسی همشون قشنگن.

sarbazkocholoo
21 شهریور 90 9:19
بابا چرا این یارو نمیاد؟
حوصلمون سر رفت دیگه مامانی
اصلا این بابایی کجاست چرا اون واسه پسر خوشکلش چیزی نمی نویسه
دوس دارم زودتر عکس نینی جونو ببینم




DDDDDDDDDDDDDDDDD:
چشم میگم بابایی هم بنویسه.
یارو منظورتون نی نیه؟
1 ماه و چند روز دیگه میاد.
چیکار کنم؟بلد نیستم جلو بندازم.
تینا
21 شهریور 90 19:06
مامان ریحانه
23 شهریور 90 20:06
راستی امیر سامم خوبه ها یا هراسم از مشتقات سام تازه دیگه کوتاه نیست





ممنونم عزیزم از پیشنهادای قشنگت.
مامانی
24 شهریور 90 1:58
سلام ؛ امیدوارم که خودت و گل پسرت همیشه سالم باشید من اسم بردیا رو پیشنهاد میدم یه اسم اصیل ایرانیه
به ما هم یه سری بزنید



ممنون عزیزم که به ما سر زدی و پیشنهاد دادی.
مامان ویانا
27 شهریور 90 0:16
سلام خانمی امیدوارم حالت خوب باشه خیلی این روزا شیر و گوشت بخور تا گل پسرمون تپلی بشه الان موقعش هست کمی کندر هم بخوری منتطریم که کوچولوتون رو زودتری ببینیم
به ما هم سر بزنید من و دخترم خوشحال می شیم




سلام عزیزم.
ممنون از راهنمائیت.
مزاحم میشم.
لینکتون کردم.
مامان ترنم کوچولو
28 شهریور 90 13:53
سلام.امیدوارم به سلامتی این چند هفته رو هم بگذرونید.میدونم چقدر انتظار سخته آخه منم تو هفته 33 ام.میخواستم اسامی سپند و سپنتا رو پیشنهاد کنم.هر دو به معنای مقدس ان . خوشحال میشم به ما سر بزنید.




سلام.
خوش اومدید.
مرسی از پیشنهاداتتون.
مزاحم میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد