بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهراد من

یه نی نی تو دل منه!

1390/3/28 12:54
نویسنده : ریحانه
423 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت یه کم با خودم تنها میشم و به نی نی فکر میکنم اولین مطلبی که میاد تو ذهنم و شوکه ام میکنه

اینه که الان من یه نی نی توی دلمه!!!!

خیییییییییییییییلی خدای مهربون رو شاکرم و خیلی خوشحالم که دارم مادر میشم.

وقتی نی نی توی دلم تکون میخوره فکر میکنم که الآن بچه ام چقدر جاش تنگه .

خدا جونم خودت نگهدار کوچولوی من باش همونطور که تا الآن بودی .

چند روز پیش که یه ضربه خورد به شکمم یکهو تمام دنیام سیاه شد . هیچی واسم مهم نبود فقط دعا

میکردم بچه ام سالم باشه مردم و زنده شدم تا یه سونوگرافی پیدا کردم..

تا رسیدم به منشی گفتم :‌ ( خانم من شکمم ضربه خورده .  دارم میمیرم از استرس.)

اون بنده خدا هم فوری منو فرستاد تو.

دکتر یه معاینه کامل کرد و گفت کوپولوم سالمه...خدا رو شکر... یه نفس عمیق کشیدم و تازه فهمیدم

مادر شدن یعنی چی.

مادر شدن یعنی تمام وجودم فدای فرزندم . دیگه واسم مهم نیست اونم منو دوست داره یا نه .niniweblog.com

من با تمام وجود دوسش دارم و حاضرم فداکاری رو در بالاترین حد واسش انجام بدم چرا که این کوچولو

حاصل عشق من و علی شده.niniweblog.com

 

              niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منا مامان فینگیلی
28 خرداد 90 13:05
آخی الهی مواظب میوه عشقی که خدا تو دلت گذاشته باش مامانی
منم منتظر یه مسافر کوچولو هستم که هنوز نمیدونم چه جنسیه!
اسم آراد قشنگه پارسا هم همینطور


سلام.ممنون از اینکه سر زدین و نظر دادین.
تینا
28 خرداد 90 14:17
سلام عزیزم ... میفهمم چی کشیدی ! مادر شدن خیلی استرس داره گلم بهش عادت میکنی
ندا مامان ابوالفضل
28 خرداد 90 15:05
سلام عزیزم خدا همه ی نی نی ها رو با مامانا و باباهاشون حفظ کنه
نانی
29 خرداد 90 0:06
سلام دوستم ممنون که به ما سر زدین . ایشااله نی نی شما هم به زودی و سلامتی میاد پیشتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد