بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

بهراد من

آغاز هفته 27

1390/4/29 10:44
نویسنده : ریحانه
504 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته دیگه هم سپری شد...

مهم نیست چیا به من گذشت، مهم اینه که یزدانم سالمه و عین یه ماهی تو دلم بازی میکنه.

مامانی من پسر قشنگم میوه دلم فدات بشم خوشخالم که سالمی.

این هفته از آشنا و غریبه خیلیا نگران ما دو تا شده بودن.

ساید اگه شما نبودی و مهربونیای بابایی نبود این ٢ روز به این راحتی برام نمیگذشت.

قربون اون دست و پای کوجولوت برم اون تو راحتی؟

کی میشه بزرگ شی، سواد دار شی بیای این نوشته های مامانی رو بخونی؟

راستی میدونی یکی از نگرانی های بابایی برای شما چیه؟

اینکه سربازیتو چیکار کنیم؟!!!

من این مسئله رو به یکی دو نفر گفتم دیدم از تعجب خنده اشون گرفت،حق دارن دیگه.

مامانی ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیای و اون روز که من بغلت میکنم برسه.

دوست دارم ایییییییییییییییییییییییییییییییییییینقده.

ماج.

نی نی 28 هفته ای

مامانی جونم دیگه قشنگ داری شبیه آدم واقعی ها میشیااااااا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ملی
26 تیر 90 0:03
سلام دوسته خوشگلم تا اسمه نی نی تو خوندم (یزدان ) شناختمت ؛ آخه تو استخره آکوا بهم گفته بودی ، به وبلاگه من و پسرم هم سر بزن خوشحال میشیم ، انشالله نی نیت زودی میاد تو بغلت
ملی
26 تیر 90 0:39
فدات بشم من همونی ام که خوشحال شدم که یکی هم همدرد من پیدا شد که وزنش داره زیاد میره بالا ، مامانه کارن .
faeqeh
26 تیر 90 1:28
ishala nini salem o khoshhal miyad baghalet
مامان فرشته
26 تیر 90 4:04
خدا رو شکر عزیزم خیلی خوشحالم که حال پدرتون خوبه عیدتون مبارک بوسسسسسسسس
تینا
26 تیر 90 13:19
سلام دوست خوبم خوشحالم که بابا جونت خوبه و خطر ازشون گذشته ... دلم برات خیلیییییی تنگ شده بود اون کوچوله توی دلتو ببوس که من خیلیییی دوستش دارم
مامان فرشته
26 تیر 90 15:33
الهی قربونش برم من با بابا ناصر گفتنش
مامان ریحانه
28 تیر 90 1:24
سلام خوبی ریحانه جون از بابا چه خبر بهترن ایشالا؟
دانيال
28 تیر 90 13:43
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
مریم
28 تیر 90 21:33
سلام ریحانه جونم خوبی؟ خدارو شکر که بابات خوبه. امشب جاریم داره میاد خونمون حالا شرحشو بعدا تو وبلاگ مینویسم.احساس میکنم زمان نمیگذره . هفته ها انگار ثابت موندن تو اینجوری حس نمیکنی؟
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:27
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید
تینا
29 تیر 90 13:00
قربون اون ماهی تو دلت برم من که دیگه داره آقایی میشه واسه خودش ....
ali moradi
7 شهریور 90 14:28
salam mamani .. ghorbone neveshtehat besham . kheyli ghashangan.. pesaremoonam kheyli zood miyad boozorg mishe . mesle mamanesham mehraboon mishe...




عزییییییییییییییییزم فدای تو بشم خوش اومدی مهربون من.
مرسی بابایی به وبلاگ پسرت سر میزنی.
منو نی نی خییییییییییلی دوست داریم.
عشقم خداکنه شبیه باباش مهربون و باگذشت بشه.
*:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد