بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

بهراد من

آغاز هفته سی ام

1390/5/16 11:50
نویسنده : ریحانه
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم،

مامانی یه هفته دیگه هم گذشت و ما دوتایی با هم وارد هفته

سی ام شدیم.

اون اولا وقتی میرفتم آکوا و از مامانای دیگه میپرسیدم ماه

چندمی، وقتی میگفتن 30 کلی احساس عقب موندگی

میکردم و حس میکردم همه نی نیاشون دارن میان و نی نی

من از همه کوچولوتره.

                

اما مامانی خودمم باورم نمیشه که نهااااایتأ 10 هفته دیگه

تو بغلمی و میتونم دستاتو پاهاتو چشاتو ببینم و کلی ذوق

کنم.

عزیز دل من، گل پسر مهربونم، مامانی تا میتونی تو دل من

استراحت کن و خودتو حساااابی قوی کن که وقتی بیای

وسطای پائیزه و هوا سرده.

           

تو این هفته تنها اتفاق جالبی که افتاد این بود که مامان

شمسی و بابا رضا و سپیده جون و عمو مجید و عمو محمد

بعد از مدتها اومدن خونمون و دور هم بودیم.

خیلی خوش گذشت و مامان شمسی و بابا رضا خونه ما

افطار کردن.

               

گل پسرم من دیگه میرم یه کم بخوابم تا خستگیام در بره

شما هم قول بده تا میتونی خودتو قوی کنی و حسابی

کوپولو شی چونکه مامانی یه کم نگران رشدته و احساس

میکنه تو این ماه خیلی قمبله نشدی.

دووووووووووووووووووووست دارم نی نی به دنیا نیومده من.

از خدا جونم میخوام مواظبت باشه و صحیح و سالم به من

برسونت.

عشششششششق منی تو مامانییییییییییییییییییییییی.

                        

 

البته بعد از بابایی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

تینا
16 مرداد 90 13:59
آخی یاد جوونیام افتادم ریحانه جون ... وقتی رفته بودم توی هفته 30 ... هر وقت یادم میافتاد که چند هفته دیگه بچه دار میشم شاخ در میاوردم .... امیدوارم این هفته ها براتون به سلامتی بگذره خوشگلم ... اون نی نی به دنیا نیومده ت رو از طرف من ببوس :


مرسی تینا جون مهربون.نی نی هم یه عالمه بوس واسه شما فرستاد.چندتا هم واسه آنیتا جون فرستاده!!
*:
*:
*:
مامان گیسو
16 مرداد 90 18:00
سلام عزیز دلم خوبی ؟
وایییییییی خیلی مبارکه
ان شاا... این هفته های باقی مونده هم به سلامتی سپری بشه و گل پسرتو بغل کنی که خیلی خداییش لذت داره
بوسسسسسسسس


آخ جووووووون مامان گیسو جونم سلاااااام.
ممنونم ازت عزیزم.
ملی
17 مرداد 90 1:22
آغازه هفته سی مبارک باشه گلم
می تونم درک کنم که چه کیفی داره وقتی یه هفته جدید شروع می شه تا چشم بهم بزنی این هفته ها هم تموم می شه .



ممنونم ملی جونم.
آی گفتی خانمی،کی میشه نی نی بیاد این روز شماریها تموم شه.
مامان ریحانه
17 مرداد 90 2:48
سلام ریحانه جون نمیخوای از اتاق یزدان کوچولوت برامون چیزی بگی




سلااااام،
چشم عزیزم حتمأ؛فعلأ فقط واسش لباس گرفتم.
اما در اسرع وقت میذارم.
مريم
18 مرداد 90 14:00
سلام ريحانه جونم.خوبي؟
سي هفته شدنت مباركه.ديگه شمارش معكوس شروع ميشه.راستي مگه ميخواي زايمان طبيعي كني كه 40 هفته رو حساب ميكني؟؟؟




آره عزیزم، فعلأ جو گیرم میخوام زایمان طبیعی کنم.
مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 0:04
مامان نقطه
22 مرداد 90 18:19
باشه ریحانه جون میرم تو کلوپ و ازش سئوال می کنم و خبرت می کنم. فقط من فردا دارم میرم کیش اگه تا فردا بهم جواب نده جواب شما می مونه برای یک هفته آینده. البته میگم تو وبلاگم جواب بده اگر بیاد و جواب بده میتونی خودت سر بزنی و ببینی
مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 18:47
ایوووووووووووووووووووووووووول مامان شجاع


مرسییییییییییییییییییییییی.
دیگه کاریه که از دستم برمیومد.
مامان نقطه
22 مرداد 90 19:10
ریحانه جان این جوابشه
عزيزم من مشهد هستم از همينجا سفارش دادم از تركيه اوردن اين سرويس كاملش 4ميليون و خورده بود ولي من چندتا مواردشو حذف كردم حدودا 2ميليون و 300تا 500شد عزيزم
جنسشم چوبه
فقط چون چوبه خيلي خيلي سنگينه
ولي من خيلي راضيم ميخواستم جنس خوب باشه كه بشه واسه نيني دوم هم استفاده كن




وای خییییییلی مرسی عزییییزم.
خدایا ممنون یه دوست خوب پیدا کردم.

مامان نقطه
22 مرداد 90 19:15
ریحانه جان برای تخت و کمد بچه اگه مسیرت خورد یه سر به بی بی سالن کرج بزن. اول گوهردشته. آدرس دقیق ندارم ولی قشنگ ترین و شیک ترین مدلهای تخت و کمد ایرانی که من دیدم اونجا بود. حدود قیمتهاش از یک و دویست بود تا دو و نیم. البته خیلی کامل بود. اینم بگم این قیمتها مال سال پیشه که من باردار بودم ولی یه سر بزنی و مدلهاشو ببینی پشیمون نمیشی




فدااااااااااات بشم من عزیزم.مرسی.
ني ني شيطوونك
23 مرداد 90 17:32
سلام خدا ني ني رو براتون نگه داره
مامان پریا
23 مرداد 90 18:36
سلام مامان مهربون انشاءالله که هر چه زودتر پسر گلت دنیا بیاد و اونو تو بغل بگیری و عکسای خوشگل خوشگل بگیری احساستت ستودنیه انشاءالله که خدا یه پسر سالم نصیبت کنه به وبلاگ دخترم سر بزنی خوشحال می شم و اگه مایل به تبادل لینک هم باشید خوشحال تر می شیم به هر حال خبرمون کنین
مامان گیسو
23 مرداد 90 18:42
گلم برات رمزو خصوصی گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد