بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

بهراد من

7 ماه و 7 روز

1390/5/29 23:33
نویسنده : ریحانه
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان 7 ماه و 7 روزگیت مبارک.

کی میشه این سن بر اساس زمانی باشه که بیرون دل مامانی

زندگی کردی؟

خدایا یه صبر به من بده تا این 1 ماه و 27 روز رو هم تحمل کنم و

سعادت بده که کوچولوم سالم و صالح به دنیا بیاد...

واااااای چقدر از زردی میترسم، خدایا نی نی من و بی زردی بهم

برسون.(آمین)

خدایا من واقعأ ممنونتم که دارم مامان میشم؛ به من و علی کمک

کن واسه کوچولومون مامان بابای خوبی باشیم.

دوست دارم خدا.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ریحانه
30 مرداد 90 13:10
قدر اینروزا رو خیلی بدون یه وقتی میشه مثه من دلتنگ این روزا بشی یه چشم به هم زدن این روزا هم میگذره
ملی
30 مرداد 90 21:09
قوربونت برم من تا چشم به هم بزنی این یه ماه هم تموم شده هر چند که روزهای آخر یه کم سخته اما خوبیش اینه که می گذره
مریم
31 مرداد 90 11:34
سلام ریحانه جونم چطوری؟ این چند روزم میگذره نگران نباش.من هر روز عرق کاسنی میخورم شاید تاثیر کنه برای زردی نینی . شما هم امتحان کن شاید نتیجه گرفتی
خاله ی امیرعلی
2 شهریور 90 14:03
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای یه نی نی کوچولو به زودی بدنیا میاد من خیلی دلتنگ فندقیتم ببینم چه شکلیه
یه ماه که چیزی نیس تاچشم بهم بزنی تموم میشه
ایشالا نفست صحیح و سالم بنیا میاد هزارتا بووووووووووووووووس




ممنونم عزیزم که اینقدر مثبتی.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس.
خاله ی امیرعلی
3 شهریور 90 14:19
عزیزم برای جلوگیری و زیاد نشدن زردی باید تا میتونی بعد زایمان دوغ بخوری خیلی خیلی موثره
دکتر خواهر من گفته بود دوغ بخوره زردی امیرعلی خیلی کم بود که اون مقدارو همه ی بچه ها دارن




خیلی ممنونم خاله جون.
امیر علی جونم رو ببوسسسسسسس.
تینا
3 شهریور 90 14:59
سلام گلم ... زود میگذره خیلی زود ... یه روز میبینی باید تولدشو جشن بگیری و اصلا باورت نمیشه انقدر زود گذشته !!! از زردی نترس عزیزم البته توی ماه آخر سعی کن بیشتر سردی بخوردی خاک شیر خیلی خوبه ... بعد از زایمان هم سعی کن باز زیاد گرمی نخوری به خصوص کاچی ... آنیتا به دنیا اومد زردی نداشت اما از بس به زور به من کاچی خوروندن اونم کاچی با مغز آجیل که 5 روزگیش زردی گرفت ... این کاچی اصلا خوب نیست من اونموقع نمیدونستم اما الان به تو میگم که بدونی و گول این سنتهای بی اساسو نخوری ... موفق باشی عزیزم



عزیز دلم ممنون از راهنمائیت.
خیلی بهم کمک کردی.
روی ماه دخمل نازتو ببوس.
فریده
4 شهریور 90 15:51
عالی بود به منم سر بزنید
پسري از نسل فاطمه سلام الله عليها
4 شهریور 90 17:25
با سلام اگر به دنبال یک زندگی شیرین هستید به وبلاگ زیر بياييد www.khoshbakhti20.blogfa.com وي‍ژه متاهلین وبلاگی حاوی نکات کلیدی برای ایجاد زندگی مشترک
فرناز
5 شهریور 90 7:27
حاصل عشق من و علی ریحانه نازنینمه که تازه 3 ماهش تموم شده.

امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و یه نی نی سالم و صالح به دنیا بیاری.

تا می تونی از این روزها لذت ببر چرا که بعد از تولد نی نی شدیدا دلت تنگ میشه برای این روزها.




چقدر جالب!!
اسماتون خیلی شبیه ماست!!


مامانه میکاییل
7 شهریور 90 11:36
کجایی دوست جونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آریان جون
7 شهریور 90 23:30
مامانی این روزا خیلی زود میگذره و روزایی که باپسرگلت ستی دلت واسه این روزا هم تنگ میشه.
امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و یه پسر خوشکل دنیا بیاری
آریان جون خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید.




تشکر دوست عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد