بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهراد من

علی بابا جونم روزت مبارک

1390/3/30 23:16
نویسنده : ریحانه
635 بازدید
اشتراک گذاری

ایشون بابایی من هستن و هیشکی از من بهترشو ندارهسلام بابایی جونم..

خوش اومدی به صفحه من . من یه چیزایی از صداهای بیرون میشنوم....

روز پدر یعنی چی بابایی جون؟

مطمئنم که هر چی هست چیز خوبیه و به شما مربوط میشه...

من از اونجایی که هنوز نیومده خییییییییییلی شما رو دوست دارم گفتم به همین مناسبت بهتون بگم که

خوشحالم شما قراره بابایی من بشین و منم قول میدم پسر خوبی باشم.

دوست دارم علی بابایی.

روزت پیشاپیش مبارک.

http://ct.iscute.com/graphics/mset2/fatherdaddy.png

(آخه من اسممو آخر نامه چی بنویسم؟ چرا به من اسم نمیدید؟)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 17:50
سلام به بابایی و مامانی روز بابا مبارک
ناهید
13 مهر 90 19:17
راست میگه بهش اسم بدین گناه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد