بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهراد من

دلم میخواد زودتر ببینمت

1390/3/30 23:20
نویسنده : ریحانه
739 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی خوشگل من ،

پسر قشنگم نمیدونی مامانی چقدر دلش میخواد روی ماهتو ببینه.niniweblog.com

4 ماه دیگه مونده ، واسه من که روزارو میشمرم مدت زیادیه اما خوب باید صبر کرد...

خیلیا بهم میگن خوابتو دیدن اما من هنوز تو خوابم ندیدمت ؛ شایدم دیدم اما یادم نمیاد.niniweblog.com

امروز رفتم استخر و کلی ورزش کردم ، اونجا یه عالمه مامان هست که مثل من تو دلشون نی نی دارن.

یه سریا نینیاشون از شما بزرگتره و یه سریا هم همسنت هستن.niniweblog.com

هر وقت میرم شنا آرومتر میشی و کمتر تکون میخوری و منم دلم بیشتر برات تنگ میشه اما خوب اینکه

میبینم آرامش داری خوشحالم.niniweblog.com

خاله رویا خیییلی دوست داره ، روزی 2 بار زنگ میزنه و توصیه های ایمنی رو یادآوری میکنه وقتی هم که

پیشمونه همش حواسش به شماست.niniweblog.com

دوست داشتنی کوچولوی من مامانی و بابایی خیلی دوست دارن؛ خوب تا میتونی اون تو آروم بگیر چون

بابا علی پیش بینی کرده وقتی به دنیا بیای سر اینکه تو بغل کی باشی دعوا میشه.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهره
31 خرداد 90 15:57
سلام مامان ریحانه مرسی که اومدی خوش به حالت که وارد ماه ششم شدی! مرسی از لینک منم لینکت می کنم
تینا
1 تیر 90 13:59
خیلی خوبه که میری استخر عزیزم اما حتما حواست باشه که آلوده نباشه
نی نی نازتو از رو دلت به جای من ببوس


ممنرن از این همه محبتت دوست خوبم.
تینا
2 تیر 90 17:27
سلام ریحانه جون ... اسم پسری مبارک !!!
خیلی اسم قشنگیه ... برازنده یه فرشته



ممنون تینا جون. خدا فرشته شما رو هم سالم نگهداره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد