بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

بهراد من

اسم نی نی

1390/4/19 11:59
نویسنده : ریحانه
2,822 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فکر کنم دیگه اسمتو پیدا کردم...niniweblog.com 

تصمیم گرفتم اسمتو بذارم یزدان. بابایی هم این اسم رو دوست داره.niniweblog.com

البته از جند نفر هم سئوال کردم و همشون گفتن خیلی قشنگه، امیدوارم از

 روی رودرواسی نباشه وامیدوارم وقتی بزرگ شدی از اسمت راضی باشی و

به من نگی مامان این اسمم رو کدوم بیسلیقه ای انتخاب کرده. (جون مامانی نگیا، خیلی غصه میخورم)niniweblog.com

هرچند حالا تا اومدنت خیلی وقت دارم تا یه اسم دیگه انتخاب کنم.niniweblog.com

 

راستی مامانایی که دنبال اسمن یه سر به این سایت بزنن:

www.esm.ir

              niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
2 تیر 90 23:38
سلاااام عزیزم چه اسمی قشنگی به وب منم بیای خوشحال می شم
مریم
3 تیر 90 22:50
سلام چطوری؟ نینی چطوره؟ منم در گیر اسمم . اتفاقا امروز یکی از دوستای مامانم رو دیدم بهم گفت اسم نوه اش یزدانه و به من میگفت اسم خوبیه تو هم یزدان بذار. ولی راست میگی هر اسمی به کسی پیشنهاد میدی همه میگن خوبه یعنی یه جورایی راستشو نمیگن و تو رو در وایستی میگن خوبه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد