بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

بهراد من

نی نی یعنی خوشبختی

1390/4/23 17:21
نویسنده : ریحانه
656 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه خسته ای شاید

از این دنیای پر از سختی

یه احساسی بهت میگه

که بی اندازه خوشبختیییییییییییییییییییییییییییییی

 

مامانایی که نی نی دارین، هوا خیلی گرمه و همیشه کلافه اید؟

به این فکر کنید که چند روز دیگه نی نی میاد و جواب همه این سختیارو با یه خنده شیرین میده.

شاد باشید و صبوری کنید،

این روزا خیلی زود میگذره اما روزای قشنگ پیشرو به اندازه عمرتون بلنده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
23 تیر 90 20:40
سلام ریحانه جونمممممممممم قربونت برمممممم من که به فکر همه مامانا هستی شروع ماه هفتمت مبارک عزیزم ان شاا... به سلامتی این چند هفته باقی مونده رو طی کنی بوسسسسسس لینکت کردم
مامان ریحانه
24 تیر 90 0:41
سلام ایشالا به زودی نی نیتو در آغوش بگیری اگه با لینک موافقی خبرم کم
سیمین
28 تیر 90 13:57
سلام عزیزم الهی ی نی نی خوشکل و سالم به دنیا بیاری که همدم وجود مهربونت باشه بهترین ها رو برات آرزو می کنم دوست عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد