بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بهراد من

آغاز هفته 26

1390/4/19 11:57
نویسنده : ریحانه
496 بازدید
اشتراک گذاری

آخیییییییییییییییییییییییش،niniweblog.com

یه هفته دیگه هم گذشت و من هر روز دارم به روزی که قراره نی نیمو ببینم نزدیکتر میشم.niniweblog.com

دیشب تو مرکز خرید تیراژه یه پسر کوچولو دیدم که عیییییییین هلو خوشگل و خوردنی بود، همینجوری که من داشتم تو دلم قربون صدقه اش میرفتم مامانش که از ظاهرم فهمیده بود من باردارم یکهو بهم گفت:

(قدر این روزاتو بدونا ، الان وقت راحتیته!!)

من یکهو جا خوردم، آخه چرا؟؟ مگه نی نی چیکار میکنه؟؟niniweblog.comniniweblog.com

دیشب مامان زری در حالیکه چشاش اشکی بود بهم گفت:

(خیلی دلتنگ بچه ات هستم مامان)

الهی که من فداش بشم، همش غصه منو میخوره.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

حالا به هر حال من به همه اونایی که میگن نی نی داشتن دردسره یه جمله جواب میدم:

اگه تمام روزمو صرف ساکت کردن صدای گریه اش کنم، یه خنده اش کافیه تا فردا هم همون کار رو با رضایت انجام بدم.niniweblog.com niniweblog.com

 

مامانایی که نی نیاتون اومدن، قدر این لحظاتو بدونین.چون چیزی که الان شما دارید واسه خیلی ها آرزوئه.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل
18 تیر 90 17:07
سلام خانومي ممنون كه بهمون سر زدي مامنتظر خبر خوب به دنيا اومدن يزدانت هستيم
تینا
18 تیر 90 20:07
سلام عزیزم ... راست میگی گلم منم واقعا حاضرم 10 تا بچه بزرگ کنم اما دیگه باردار نشم و وقتی توی حاملگی بهم این حرفو میزدن فکر میکردم راست میگن اما بعد دیدم با نی نی بودن خیلیی لذت بخشه
مریم
20 تیر 90 14:34
سلام عزیزم چطوری؟ آره به منم میگن الان روزای خوشمه.راستش گاهی از این حرف میترسم !! راستی عکسهای سیسمونی رو گذاشتم دوست داشتی بیا ببین
مامان ریحانه
21 تیر 90 21:05
سلام ریحانه جون شب بیداری خیلی سخته امیدوارم که بتونی تحمل کنی من تا 4ماه با ریحانم شب تا صبح بیدار میموندم تا سیکل خوابشو گریه های بی امانش تموم شد


آخییییییییییییییییی؛چه مامان گلی داره این نی نی ریحانه.
مامان آزاده
23 تیر 90 12:56
سلام ممنون به ما سر زدین. تا چشم به هم بزاری این دوران هم می گذره. وزیباترین لحظات رو با نی نی ات داری.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد