بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بهراد من

اولین خرید سیسمونی

1390/4/19 11:56
نویسنده : ریحانه
798 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم دیروز با مامان زری رفتیم خرید و اولین کارا رو واسه آماده کردن مقدمات خوش آمدگویی به شما انجام دادیم.

مامان زری واست یه عالمه لباسای قشنگ قشنگ خرید.اونقده ذوق داشت که هر چی من میگفتم بسه میگفت مال بچه امه میخوام همه اینارو داشته باشه.niniweblog.com

وقتی تورو تو اون لباسا تجسم میکردم دلم ضعف میرفت، حال مامان زری هم بهتر از من نبود..

کی میشه که به دنیا بیای و لباساتو بپوشی تا مامانی غش کنه واست.

مبارکت باشه کوچولوی خوش تیپ من.

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تینا
15 تیر 90 13:13
وای که خرید سیسمونی خیلی حال میده ... ایشالا مبارکش باشه پسر گلمون


ممنون تینا جون.مرسی سر زدی عزیز دلم.
مامان فرشته
15 تیر 90 13:18
سلامممممم ریحانه جونمممممم خوبی ؟
مبارکههههههههههههه
ان شاا... به سلامتی و دل خوش تنش کنی
از من به تو نصیحت بجنب و زودتر خریدات رو تموم کن که تو ماههای بالا خیلی سنگین می شی و نمی تونی هیچ کاری کنی
بوسسسسسسسسسسس


ممنون فرشته جونم.چشم خانمی زودی تمومش میکنم.
مامان ریحانه
15 تیر 90 15:47
سلام ریحانه جون ایشالا بزودی زود نی نیتو در آغوشت بگیری به وبلاگ ماهم سر بزنید خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد