بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بهراد من

بابایی هنوز کوچولوئه!!

1390/4/19 11:53
نویسنده : ریحانه
885 بازدید
اشتراک گذاری

وای که من الهی فدای بابایی علی بشم که خودش هنوز یه پسر بچه است.

دیشب بابایی داشت تو you tube یه سری فیلم در مورد تصادفات ماشین تو مسابقات رالی نگاه میکرد که یکهویی با هیجان گفت:

وااااای اینو نگاه....دوف..دیش..دنگ :)))))

منم که قیافه نازشو دیدم که عین پسر بچه ها هیجان زده شده بود حسابی زدم زیر خنده و بنده خدا یه کم خجالت کشید.

مامانی این بابایی علی خییییییییییییییییییییییییلی ماهه، مامانی همه چیزش علیه.من عاشقشم، شما هم به دنیا اومدی قدرشو بدون آخه یه دونست.

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم همسر زحمت کش و صبورم.ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دوقلوها
15 تیر 90 19:49
سلام مامان خوشگل و مهربون مرسي كه به ما سر زدي . ايشالا ني ني نازتون زودي بسلامتي بياد توي بغلتون و زير سايه پدر و مادر مهربونش بزرگ بشه . وبلاگتون قشنگ و باحاله.
تینا
16 تیر 90 13:22
سلام ریحانه جونم ... یواشکی میگم کسی نشنوه همه مردها همیشه بچه ان اما با همه بچه گیشون وقت سختیها مثل کوه میشن و وقتی پای آسایش خانواده شون وسط باشه از هیچ کاری دریغ نمیکنن
تقدیم به بابا علی بابا و همسر مهربون
تقدیم به ریحانه عزیزم که انقدر دوستداشتنی مینویسه


تینا جون شما خیلی با محبت و ماهی.مرسی عزیزم.
مامان ليلا
16 تیر 90 18:27
اي جانمممممممممممم يزدان كوچولوي ما هنوز به دنيا نيومده خدا خودشو مامان باباش رو حفظ كنه
مریم
17 تیر 90 22:30
سلام عزیزم. خوبی؟ خوشحالم که زندگی خوبی داری. عزیزم من تهران نیستم .شمالم.اینجا هم مغازه ای مخصوص بارداری نیست!دیروز با کلی زحمت یه بلوز پیدا کردم. فدات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد