بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

بهراد من

نامزدی سعید

1390/5/5 2:22
نویسنده : ریحانه
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام مامانی جونم

پسمل قشنگم دیشب نامزدی سعید جون بود.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

مامان زری و خاله رویا هم دعوت بودن و اومدن اما بابا ناصر نمیتونست

بیادناراحت

بابایی هم تا تونست تأخیر داشت و ساعت ٨ تازه اومد خونه

اما بیچاره تو ٥ دقیقه حاضر شد!!!

مطمئنم اگه دوباره بخواد اینکارو بکنه نمیتونه

خلاصه رفتیم نامزدی و خیلی خوش گذشت، شما هم نصبت به

همیشه آروم بودی و منم طبق معمول این مدت نرقصیدم و فقط

تماشا میکردم؛ تازه فهمیدم اینکه بشینی و رقص بقیه رو نگاه

کنی همچین خالی از لطف هم نیست،

شب هم تا رسیدیم خونه من دویدم تو حموم اما متأسفانه آب

سرد بود و زودی اومدم بیرون.Shukhi.Com

صبح هم تا از خواب بیدار شدم دیدم بله،سرما خوردم.(چرا که نه؟)

خلاصه دویدم رفتم پیش مامان زری تا منم کنار بابا ناصر بخوابم و

مامانی به جفتمون برسه.مامان زری هم بنده خدا با تمام خستگیش

هر کاری بلد بود کردhttp://s1.picofile.com/file/6396692152/badmedicine.gif

اما تا بعد از ظهر حالم هیچ فرقی نکرد منم که نگران حال بابا ناصر

بودم برگشتم خونه تا ایشون مریض نشن.

http://up.vatandownload.com/images/pygnjrh041pegbzir30d.gif

بین خودمون بمونه؛ بابا ناصر وقتی من حواسم نیست قایمکی

شیکممو نیگا میکنه؛ خیلیم نگران شماست.

http://up.vatandownload.com/images/pygnjrh041pegbzir30d.gif

راستی دیشب در مورد اسمت از چند نفر سئوال کردم اکثرأ میگن

برسام بهتر از یزدانه؛ نمیدونم جیکار کنم.

کاشکی خدا یه جوری اسمتو مینداخت تو دلم.

http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.pnghttp://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

بابایی علی که از سر کار اومد منو برد دکتر؛ خانم دکتره هم

واسه خالی نبودن عریضه دستور پخت چند جور سوپ رو داد و

گفت هیچ قرصی نخور.(ببین هنوز نیومده چقدر نازتو میکشیم)

الانم که دارم این چیزارو واست مینویسم حالم هیچ خوب نیست.

 Smiley

مامانی امروز خیلی تو دلم تکون خوردی،

منم زیاد حس و حالم میزون نبود اما کلی ذوقتو کردم.

الان ساعت نزدیک ٢ شبه و من واسه جفتمون سوپ پختم.

بابایی هم خسته و کوفته رفت خوابید.

من میرم سوپمونو بخورم اما قبلش واسه چندمین بار میخوام

بدونی که خییییییییییییییلی واسه من و بابایی عزیزی و

اندازه همه نی نیهای دنیا دوست داریم.

                

هزارتا بوس رو اون صورت قشنگت که روزی ١٠٠ بار سعی

میکنم تجسمش کنم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تینا
5 مرداد 90 14:57
سلام عزیزم ... نامزدیشون مبارک !!! ایشالا خوشبخت بشن راستی الان بهتری ؟
مامان ریحانه
7 مرداد 90 1:27





مامان نفس طلایی
7 مرداد 90 18:28
سلام بلا دور باشه ازت نامزدی هم مبارکه روی ماه پسرت هم نازترین نی نی دنیا حتما


سلام ممنون از لطفتون.
ملی
9 مرداد 90 19:44
الهی عزیزممممممممم خدا نکنه ریحانه جونم مریض بشه ، الان بهتری مواظبه خودتو نی نی مون باش ، هر دو اسم هم قشنگه اما برسام تک تره .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد