بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

بهراد من

آغاز هفته 28

1390/5/8 10:41
نویسنده : ریحانه
555 بازدید
اشتراک گذاری

یزدان جونم مامانی سلام،

 


پسر گلم ببخشید مامانی این روزا دیر دیر به وبلاگت سر

 

میزنه؛

 

این هفته دوتا مراسم داشتیم، یکی نامزدی حامد

 که آخرمراسم با عروس رفتن بیمارستان کسری پیش بابا

ناصر و ایشون هم کلیییییی خوشحال شد چون اصلأ

 فکرشم نمیکرد،

           

یکی هم عروسی نسترن که همین دیشب بود و خیلی

خوش گذشت.

فقط مشکل تو رفت و آمده اونم به خاطر اینکه آسفالت

تهران واااااااااااقعأ بده و در کل تمام تهران

 دست اندازه.

شما هم یه لحظه تو دل من آروم نبودیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد و اون تو کلی واسه خودت قر دادی؛ (به مامانت رفتی دیگه)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی هم که موقع شام شد عین این آدمایی که چند

ساله غذا ندیدن خودتو میزدی به در و دیوار دلم؛

آخه ناناز مامان من که اینهمه یه بند دارم میخورم این

 کارا چیه؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

شیکمویی دیگه این اخلاقت هم به خودم رفته!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

         

قبل از این عروسیا همش نگران این بودم که چه جوری با

موی دورنگ و شیکم قلمبه برم مراسم اما جالب بود هر

 کی منو تو مراسما میدید میگفت چقدر خوشگل شدی!!!!

(البته امیدوارم راستشو گفته باشن)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وااااااااای بابایی رو هم که دیکه نگو؛

وقتی حاضر شده بود من داشتم واسش میمردم؛ ز

اونموقع یه لحظه تو اومدی تو ذهنم؛با خودم گفتم اگه

بچم به باباش بره و چند سال دیگه وقتی بزرگ شدی

دوتایی اینقدر خوشتیپ شید چه حاااااااااااااالی کنم من.

Banh bao smiley 037 Banh bao smiley 046  Banh bao smiley 037

مامانی همه منتظرن شما زودتر به دنیا بیای، تو نامزدی

حامد دینا بهم میگفت نی نیتو زودتر به دنیا بیار!!

همه ازم تاریخ دقیق تولدتو میپرسن خیلیا هم قبل از

اینکه جنسیتت معلوم شده باشه خوابتو دیدن که پسری

مثل بابا ناصر ،خاله رویا،زن عمو سپیده،سارا، شکوفه،...

راستی مامانی من سرم به نوشتن واسه شما گرم شد

متوجه نشدم که بابایی هنوز خوابه؛تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دوست دارم پسر شیطونم، انداره دنیا با تموم آدما و درختا

 و گلا و ..ز

من میرم بابایی رو بیدار کنم.

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانه
31 تیر 90 15:35
سلام خوشحالم که میبینم رو به راهی همیشه شادی
ملی
1 مرداد 90 11:45
همیشه به عروسی دوستم
بلاخره پیرهنه رومی خریدی ؟؟؟؟
ضمنان مطمئن باش همه بهت راست گفتن که خوشگل شدی چون همونجوری هم ساده تو کلاس خوشگلی .
هفته 28 هم مبارک باشه عزیزم انشالله بزودی هفته 38 رو بهت تبریک می گم


ای جونم حافظه.
عزیییزم پیراهن از ما نی نی گرفتم.
در ضمن خانمی زیبایی از خودتونه.ممنون به من اینقدر لطف داری عزییزم.
تینا
1 مرداد 90 14:02
سلام ریحانه جون ... من حرف بقیه رو تصدیق میکنم که تو خیلی مامان خوشگلی هستی امیدوارم پسر خوشتیپمون سر وقتش به دنیا بیادو از دیدنش لذت ببری



نظر لطفته تینا جونم.ممنونم عزیز دلم.
حالا
1 مرداد 90 18:09
ریحانه جون یه عکس خوشکل از خودت بزار
مامان نفس طلایی
1 مرداد 90 22:11
سلام همیشه به شادی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهراد من می باشد